środa, 5 lutego 2014

Actress - 3


~ Powolnym krokiem podeszła do BigBang. Uśmiechnęła się, przedstawiła i opowiedziała trochę o Sobie. Po nie długim czasie , chłopaki zaczęli naukę.  TaeYang uczył ją tańca do Ringa Linga . Bardzo dobrze się przy tym bawiła. Śpiewała z GD oraz T.O.P , Daesung był tym który się z nią wygłupiła a Seungri dużo z nią rozmawiał ze względu na podobne zainteresowania. Nie sądziła, że tak sławne osoby mogą być normalni. Naprawdę, cieszyła się że to właśnie z nimi spędzała czas. Na zegarku wybiła godzina 17.40. Zostało im tylko 20 minut .
- To teraz możemy pogadać - Uśmiechnął się lider - Siadajcie. Napracowaliśmy się .
- Dobrze Ci idzie - Podsumował najstarszy - Naprawdę. Świetnie tańczysz, ładnie śpiewasz.
- Ymm. Gomawo Oppa - Zarumieniła się - Cieszę się że akurat was mogłam poznać.
Cały zespół był uprzejmy i pomocny. Dali rady które dziewczyna mogła wykorzystać. Mimo iż był to krótki czas spędzony razem, bardzo się z nimi zakolegowała.
- T.O.P Oppa, TaeYang Oppa, Kwon Ji Yong Oppa - Zaczęła - Mam do was prośbę.
- Mów śmiało - G-dragon usiadł obok niej - Postaramy się zrobić co w waszej mocy.
- Ymm... troszkę się wstydzę o to zapytać - Spuściła głowę w dół, ale maknae zapewnił ją, że nie ma się czego bać - A więc...chodzi o to, że bardzo bym chciała posłuchać jak Oppa śpiewasz Crooked , to jedna z moich ulubionych piosenek. Czy mógłbyś?
Ten jedynie uśmiechnął się i zaczął 'prywatny występ' dla Lee Nam Mi. Obdarzyła go promiennym uśmiechem a słowa i melodia porwały ją w inny, magiczny świat. Gdy lider zakończył występ , Neko poprosiła tancerza, aby zatańczył do jego nowej piosenki. Zrobił tak, ale jego warunkiem było to, że zatańczą razem. Jeszcze nigdy nie była ona tak szczęśliwa, jak tamtego dnia. Na sam koniec Choi i NamMi 'zabawili' się w aktorów . Wcielili się w role Park Shin Hye oraz Kim Woo Bin . Reszta z wielkim zainteresowaniem przyglądała się scenie z dramy 'The Heirs' . Czas ich spotkania dobiegł końca, niestety, wszystko co dobre musi się kiedyś skończyć.
- Kansahamnida Oppa -Szczerze się uśmiechnęła - To był jeden z najlepszych dni w moim życiu, cieszę się , że mogłam was poznać.
- Lee Nam Mi , nam także miło było Cię poznać - Mówił lider - Cieszymy się, że Ci się podobało. Mamy nadzieję, a bynajmniej ja mam, że spotkamy się jeszcze nie raz. Ohh, wybacz, ale nie jestem dobry w takich gadkach.
Każdy przytulił ją delikatnie , było jej smutno że musiała się z nimi już żegnać. Oczy lśniły jej jak gwiazdy na niebie. Gdy Kwon Ji Young żegnał się z nastolatką delikatnie wsunął jej kartkę do ręki. Uśmiechnął się i zniknął.
- BigBang ! - Krzyknęła za nimi - Hwaiting!
Miała już wracać do sali , ale dyrektorka stanęła na przeciw niej.
- Podobało Ci się spotkanie? - Zapytała przyjaźnie - Mam dla Ciebie dwie wieści.
- Tak , było naprawdę świetnie! - Oznajmiłaś - Tak? Jakie wieści?
- Przenoszę Cię do naszych najnowszych pokoi , są one dla 3 osób . Więc spakuj swoje rzeczy a za moment ktoś po Ciebie przyjdzie. - Mówiła - A jutro jedziesz spędzić dzień w swojej starej szkole. W niedzielę wrócisz tutaj, do nas.
- Jejku! Tak się cieszę~! - Uradowana przytuliła dyrektorkę - Dziękuję pani, naprawdę dziękuję.
Szybko pobiegła do swojego pokoju i zapakowała rzeczy w walizkę, usiadła na łóżku i czekała na osobę która wskaże jej nowe miejsce w którym będzie jej pokój. Po kilku minutach zjawiła się czarnowłosa, pełna energii osóbka.
- Gotowa Miin? - Uśmiechnęła się - Idziemy do twojego nowego pokoju!
- Ymm ye ! - Zamknęła walizkę , wzięła torbę i ruszyła za nią - A co z moimi współlokatorkami?
- Ah ! Już na Ciebie czekają! - Wskazała białe drzwi - No, dalej radź Sobie sama. Paa Lee Nam Mi!
Nie pewnie otworzyła drzwi, dwie dziewczyny już siedziały w kompletnej ciszy na łóżkach. Jedna miała brązowe , delikatnie kręcone włosy a druga podobne, tylko że czarne. Ciemnowłosa nie wydawała się przyjazna, promieniowała od niej lodowata aura.
- Annyeonghaseyo - Ukłoniła się NamMi - Nazywam się Lee Nam Mi oraz będę waszą współlokatorką, mam nadzieję że razem spędzimy świetny czas!
- Wow... to przemówienie uczyłaś się na pamięć?-Jedna z nich wstała - Kwon Soon Hyun...
- Nie słuchaj jej... jest troszkę nie miła - Szepnęła druga która właśnie pojawiła się za nią - Jestem Nessa. Także mam nadzieję że będziemy się świetnie bawić!
Nawet nie zdążyły się dokładnie przywitać , przedstawić a do pokoju jedna osoba z dyżury 'wparowała' bez pukania oraz wręczyła kopertę Soon , otworzyła ją i przeczytała.
- 'Dzisiaj spędzicie razem resztę dnia na mieście , abyście się do Siebie przyzwyczaiły! Pamiętajcie o kamerze wspomnień i uwiecznijcie na niej swoje pierwsze wspólne chwile. Filmik MUSI mieć około jednej godziny. Bawcie się dobrze!' - Odłożyła wiadomość na biurko - No pięknie... nie dosyć że wsadzili mnie z wami do pokoju to jeszcze teraz każą spędzać razem czas na mieście...Zapowiada się ciekawie...

~*~

Przemierzały wspólnie ulice Seoul , jedynie Lee oraz Kim odzywały się do Siebie i nagrywały wideo z delikatnym udziałem panny nadąsanej Kwon. Na samym początku udały się do kawiarenki, usiadły przy stoliku i zaczęły rozmowę na temat szkoły. Opowiadały na jakich są kursach, czym się interesują oraz kim chcą zostać w przyszłości. Okazało się, że wszystkie mają taki sam plan zajęć oraz że są w tych samych klasach. W końcu Neko postanowiła zmienić temat.
- A miałyście już spotkanie z BigBang? - Zapytała popijając swoją Bublee Tea - Chłopacy są naprawdę przemili.
- Miałaś spotkanie z nimi?!- Zapytała zszokowana Ness - Podobno tylko 10 osób miesięcznie może mieć z nimi spotkanie. Poszczęściło Ci się. Jacy oni są?
- Naprawdę? Z tego co mi mówiono to każdy nowy uczeń ma spotkanie z BB - Odłożyła kubek na bok - Więc, są zabawni, mili , uroczy i nie zachowują się jak jakieś nadąsane gwiazdki. Są normalni.
Nawet nie minęła minut jak telefon Miin zadzwonił . Odebrała a w słuchawce usłyszała nikogo innego jak GD.
-Kwon Ji Yong Oppa! - Uśmiechnęła się sama do Siebie - Miło Cię słyszeć.
- Nam Mi , chcesz gdzieś wyjść jutro? - Zapytał - Poszlibyśmy w parę miejsc.
- Ye. Z wielką ochotą Oppa - Obydwie koleżanki obserwowały ją uważnie - Mógłbyś dać mi znać, o której?
- Hymm, ye - Mówił dalej - Jutro napiszę Ci godzinę. Przyjadę po Ciebie. Annyeonghigyeseyo Miin.
- Annyeonghigaseyo Oppa! - Zapisała coś w notatniku - Do jutra.
Ucieszona schowała urządzenie do torebki i zabrała się za dalsze konsumowanie zimnego napoju. Kwon Soon Hyun obserwowała ją uważnie a Kim Nessa, nagrywała tą ciszę w której jedynie było słychać ich oddechy.
[Wybaczcie że jest tak straszny i krótki! Wena mnie opuściła >.< ...oczywiście mam zaplanowane całe opowiadanie ;) A nawet wprowadzam zmiany i je przedłużam! Smutno bo nikt tego nie czyta, szkoda, bo bardzo mi zależało na tym aby blog znów wrócił do żywych. Mam nadzieję że pokażecie że to czytacie i zostawicie chociaż 2 komentarze ! Wybaczcie mi że tydzień temu nic nie dodałam, nie byłam w stanie... teraz jest dobrze i będę regularnie dodawała posty! Miłego tygodnia!]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

c(^.^c) Proszę was ładnie o odpowiednie słownictwo
c(*.*c) Nie reklamuj się !