poniedziałek, 10 czerwca 2013

Versatile Blogger Award


Zostałam nominowana przez Boo Unnie  <3

Zasady

  1. Podziękować nominującemu na blogu
  2. Pokazać nagrodę u siebie na blogu
  3. Ujawnić 7 faktów o sobie
  4. Nominować 7 blogów
  5. Poinformować o nominacji danych autorów

Nominuję:

Przepraszam że tylko dwa, ale większość wymieniłam ostatnio :)

  • Zdradzę jeden z moich sekretów ^.^ Ja jestem główną bohaterką mojego opowiadania, inne osoby to są moi przyjaciele <3 + chłopak w którym jestem zakochana. Opowiadania w pewnym sensie są oparte na faktach, albo są to takie moje "plany".
  • Lubię denerwować moich przyjaciół, zwłaszcza takiego Patryka <3 (Kocham Cię)
  • Jeśli jestem za dużo czasu sama, za bardzo myślę o wszystkich otaczających mnie sprawach, czyli nie wynika z tego nic dobrego.
  • Uwielbiam grać z moimi przyjaciółmi w LOL'a <3 Moja ulubiona postać to Annie, lub Ahri c(*.*c)
  • Słucham Dupstep <3 Powracam to mojego starego stylu życia, przed przyjazdem do Anglii, przed poznaniem K-pop'u
  • Jestem wrażliwa, bardzo przejmuję się problemami. Wszystko strasznie mnie "dołuje" i wtedy źle się to kończy dla mnie i dla Patryka ;.;
  • Patryk, Dominika to są osoby na które zawsze mogę polegać, zawsze mi dobrze doradzą, rozweselą i pozostaną ze mną w każdej chwili i po każdym moim wybryku. Bardzo często pomagają mi z Fabianem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

c(^.^c) Proszę was ładnie o odpowiednie słownictwo
c(*.*c) Nie reklamuj się !