piątek, 6 września 2013

Mianhe

Kochani! Wiem że długo mnie tutaj nie było, że z dnia na dzień porzucałam swoje opowiadania i zaczynałam nowe i tak dalej. Jest mi głupio z tego powodu. Postanowiłam że kończę z pisaniem blogów... Nie mam do tego talentu, a po co zaśmiecać internet i zabierać wasz cenny czas kiedy mogę zrobić miejsce na coś o wiele, wiele lepszego ? Nie będę pisała jakiejś wymówki typu "Nie mam czasu" , "Mam za dużo nauki" i tak dalej, bo naprawdę czasu mam mnóstwo, nauki mało i cały dzień nic nie robię tylko słucham K-pop i przeglądam blogi wspaniałych autorek! Z wielkim bólem na sercu chcę się pożegnać z tym co tutaj "naskrobałam" i przeprosić ważne dla mnie osoby:
'Chae Rea - Przepraszam, ale jakoś nie mogę tego pisać... uznałam że nie mam talentu
Takashi Oppa- Tak, wiem >.< Dostanę opiernicz za to, ale no Oppa! Nie chcę już tego pisać, to nie ma sensu... mimo to dalej dla siebie będę pisała opowiadanie w których są pewne osoby, i na pewno je przeczytasz ^.^
Nessa-Chan - Wybacz! NIe bij! Nie krzycz!

Także bardzo chcę podziękować osobą wyżej wymienionym za to dawały mi wiecznie wsparcie, porady i zawsze mogłam na nich liczyć... Jeszcze chcę bardzo podziękować Boo Unnie i 'Chae Rea za to że były moją inspiracją i mogłam brać z nich przykład. Na koniec podziękuję jeszcze Pandzie , za to że on dawał mi najwięcej pomysłu do moich opowiadań. Domii, Tobie dziękuję za to że podawałaś mi przykłady, pomagałaś, zawsze dzieliłaś się ze mną pomysłami i dziękuję z całego serduszka za to że nie raz mnie powstrzymywałaś przed odejściem.

Jeszcze raz przepraszam wszystkich i bardzo im za wszystko dziękuję.

Będę tęsknić ~ Juui Neko

4 komentarze:

  1. Nie zabiję bo za daleko jesteś.... Ale poczekaj jak cię na skypie dorwę !! ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff ^.^ To dobrze :* Oj tam, oj tam ;D Marudzisz !

      Usuń
  2. Szkoda... No ale cóż, to twoja decyzja :). Może kiedyś tu powrócisz i zaczniesz od początku? Życzę powodzenia^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powrócę ? Nie sądzę, ale może zawitam jako nowa osoba ? :D Dziękuję Unnie ;*

      Usuń

c(^.^c) Proszę was ładnie o odpowiednie słownictwo
c(*.*c) Nie reklamuj się !