sobota, 18 maja 2013

Versatile Blogger Award


Versatile Blogger Award!

Nominowała mnie : Erika Chan z bloga ~ ErikaChan Za co bardzo dziękuję!


Zasady:

  1. Podziękować nominującemu blogowi u niego na blogu!
  2. Pokazać nagrodę u siebie na blogu!
  3. Ujawnić 7 faktów o sobie
  4. Nominować 7 blogów
  5. Poinformować o nominacji danych autorów
FAKTY:
Mieszkam w Anglii razem z mamą , ojczymem, psem oraz czekam na narodziny brata
Kocham zwierzęta, chcę w przyszłości zostać weterynarzem.
Uwielbiam taniec, często uczę się jakiś kroków k-pop'owych
Bardzo przeżywam zakochanie, naprawdę straszliwie i boleśnie. Aktualnie jestem zakochana w jednym chłopaku, starszym ode mnie i straszliwie boję się mu tego powiedzieć, po nocach nie mogę spać co nie wpływa zbyt dobrze na mój stan >.<
Non-stop jest mi zimno, nawet jak wszystkim gorąco to ja zamarzam! ;.;
Małe dzieci strasznie mnie lubią, co sprawia ból jak wyjeżdżam gdzieś. Nie cierpieć patrzeć na ich cierpienie TT
Jestem straszliwie wrażliwa, wszystkim się przejmuję.

NOMINUJĘ:

Dziękuję bardzo za obserwatorów :D 

4 komentarze:

  1. Hej Juui ^.^ Bardzo dziękuje za nominację, nie miałam pojęcia, że czytasz mojego bloga... a tym bardziej, że znajduje się on w twojej ulubionej szóstce :D Zrobiłaś mi tym bardzo miłą niespodziankę ;)
    PS. Życzę odwagi i powodzenia z tym chłopakiem, w którym się kochasz ^.^ :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ^.^ Nie ma za co! Twój blog jest wspaniały! Cieszę się, mam nadzieję że będzie tych niespodzianek więcej :P

      Dziękuję bardzo, na pewno się przyda. ;3

      Usuń
  2. Dziękuję Juui za nominację ; *

    / Boo .

    OdpowiedzUsuń

c(^.^c) Proszę was ładnie o odpowiednie słownictwo
c(*.*c) Nie reklamuj się !