sobota, 29 grudnia 2012

Postacie : Actress

W każdej chwili może pojawić się więcej postaci!

Neko
Imię i Nazwisko - Lee Nam Mi
Wiek -16 lat
Pochodzenie - Korea / Ameryka
Charakter - Przyjazna , miła, nieśmiała
Zainteresowanie - Zwierzęta 
Ciekawostka - Nie jest pewna swoich uczuć 
Motto - "Samotność nie ma nic wspólnego z brakiem towarzystwa"

Nam
Imię i Nazwisko - Choi Nam
Wiek -17 lat
Pochodzenie - Korea / Ameryka
Charakter - Mądry, miły, uczciwy
Zainteresowanie - Fotografia oraz samochody
Relacje z Nam Mi - Jest w nim zakochana
Ciekawostka - Jest popularny
Motto - "Tylko uczciwe życie jest szczęśliwe"

G-Dragon 
Imię i Nazwisko : Kwon Ji Yong
Wiek : 21 lat 
Pochodzenie : Korea
Charakter : Szalony, Miły, Pomocny, Zabawny
Zainteresowania : Śpiew, Taniec, Modeling, Pisanie piosenek
Relacje z Nam Mi : Jej Oppa
Ciekawostka : GD tak samo jak całe BigBang są sponsorami, jak i twarzami szkoły NamMi
Motto : "Muzyka jest jak tlen Bez tlenu nie możesz oddychać."



Loki
Imię i Nazwisko - Jung Ji Lok
Wiek - 17 lat
Pochodzenie - Korea
Charakter - Zabawny, niegrzeczny, uroczy
Zainteresowanie - Łamanie zasad
Relacje z Nam Mi - Blisko znajomy
Ciekawostka - Jest w związku z Park Su Nim.
Motto - " W miłości nie ma granic, jest jedynie pożądanie "

Minnie
 Imię i Nazwisko - Kang Min Guk
Wiek - 20 lat
Pochodzenie - Korea
Charakter - Miły, zabawny, pomocny
Zainteresowanie - Komputery
Relacje z Nam Mi - Bardzo bliski Przyjaciel
Ciekawostka - Rzadko się zakochuje, a jak już to na długo.
Motto - "Życie to chwila więc spraw , aby było szczęśliwe"

Woni
Imię i Nazwisko - Kim Jin Won
Wiek -18 lat
Pochodzenie - Korea
Charakter - Denerwujący, wredny, użalający się nad Sobą , agresywny
Zainteresowanie - Muzyka
Relacje z Nam Mi - Przyjaciel 
Ciekawostka - Zakochuje się w kilku dziewczynach na raz, i zawsze one muszą być przyjaciółkami.
Motto - "Mieć trudne życie to przywilej"


Miin ( Ślicznotka )
Imię i Nazwisko - Park So Ra
Wiek - 19 lat
Pochodzenie - Korea
Charakter - Fałszywa, zabawna, miła
Zainteresowanie - Moda
Relacje z Nam Mi- Przyjaciółka
Ciekawostka - Jest uzależniona od telefonu.
Motto - "Kochać życie jest sensem życia"

SuNi
Imię i Nazwisko - Park Su Nim
Wiek - 16 lat
Pochodzenie - Korea
Charakter - Wredny, zabawny
Zainteresowania - Filmy
Relacje z Nam Mi - Były chłopak, dobry znajomy
Ciekawostka - Jest homoseksualny od zerwania z Nam Mi
Motto - "W miłości nie ma zasad"


Junie
Imię i Nazwisko - Yoo Sa Ram
Wiek - 16 lat
Pochodzenie - Korea
Charakter - Miła, denerwująca
Zainteresowania - Taniec
Relacje z Nam Mi - Kuzynka 
Ciekawostka - Nie jest ona prawdziwą kuzynką Nam Mi
Motto - "Trzeba iść przez życie tak cicho, aby Los nas nie zauważył"
                                                                     
Wookie
Imię i Nazwisko - Park Jun Wook
Wiek -20 lat
Pochodzenie - Korea / Ameryka
Charakter - Zabawny, wredny , ale pomocny
Zainteresowanie -Komputery , muzyka
Relacje z Nam Mi -Jest w nim zakochana , znają się od dziecka
Ciekawostka - Dzięki jego rodzinie Nam Mi wróciła do Korei
Motto - "Miej wyjebane a będzie Ci dane"

Bunny
Imię i Nazwisko - Ebony Hyun
Wiek -16 lat
Pochodzenie  - Ameryka / Korea 
Charakter - Miła, mądra oraz spokojna
Zainteresowania - Książki . Zdjęcie . Smoki . Węże
Relacje z Nam Mi - Znajoma z klasy
Ciekawostka - Nie zbyt dobrze mówi po Koreańsku.
Motto - "Nauka to klucz do szczęścia"

Szaruru
Imię i Nazwisko - Kwon Seo Hyun
Wiek -18 lat
Pochodzenie - Korea/Japonia
Charakter -Wesoła, Miła, Pocieszna, Pomocna.
Zainteresowania - Zdjęcia, Grafika, Art
Relacje z Nam Mi - Dobra znajoma 
Ciekawostka: Jest w samorządzie szkolnym
Motto: "Pomoc innym jest najważniejsza, czasami bez Ciebie mogli by być niczym porzucony szczeniaczek"
Ness
Imię i Nazwisko - Kim Nessa
Wiek -16 lat
Pochodzenie - Korea
Charakter -Wesoła, Miła, Pocieszna, Pomocna.
Zainteresowania - Muzyka, Taniec, Art
Relacje z Nam Mi - Przyjaciółka
Ciekawostka: Jest współlokatorką Neko
Motto: "Każdy upadek kształtuje nasz charakter"

Wiedźma
Imię i Nazwisko - Kwon Soon Hyun
Wiek -16 lat
Pochodzenie - Korea
Charakter -Wredna, Denerwująca 
Zainteresowania - Muzyka, Taniec, Art, Aktorstwo
Relacje z Nam Mi - Wróg
Ciekawostka: Jest współlokatorką Nam Mi
Motto: "Aby coś osiągnąć trzeba iść po trupach"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

c(^.^c) Proszę was ładnie o odpowiednie słownictwo
c(*.*c) Nie reklamuj się !